» » DJ Khaled - Let it go (ft. Justin Bieber, 21 Savage)
DJ Khaled - Let it go  (ft. Justin Bieber, 21 Savage)

DJ Khaled - Let it go (ft. Justin Bieber, 21 Savage)

Слушали: 102
Исполнитель: DJ Khaled Justin Bieber 21 Savage
Слушать песню
Скачать mp3
  • Скачали: 59 чел.
  • Размер: 6.32 Mb
  • Длительность: 02:45
  • Качество: 320 kbps
  • Опубликовано: 05 май 2021
Скачать бесплатно песню DJ Khaled - Let it go (ft. Justin Bieber, 21 Savage) в хорошем качестве, с возможностью прослушать трек в режиме онлайн.
Слушайте еще:
Комментарии (0)
Abro - Me
Abro - Me
Слушали: 216 чел.
KOLUNOV - Возьми телефон
KOLUNOV - Возьми телефон
Слушали: 350 чел.
Ericka Janes - So Much We Lose
Ericka Janes - So Much We Lose
Слушали: 375 чел.
Макс Барских - Неземная
Макс Барских - Неземная
Слушали: 566 чел.
Marbi & 044 Rose - Смотрю на тебя
Marbi & 044 Rose - Смотрю на тебя
Слушали: 261 чел.
Rakhim - Твиттер
Rakhim - Твиттер
Слушали: 271 чел.
The ВЙО - Кіровоград
The ВЙО - Кіровоград
Слушали: 663 чел.
Blvk Jvck - WHVT
Blvk Jvck - WHVT
Слушали: 280 чел.
Баста - Сансара
Баста - Сансара
Слушали: 750 чел.
МакSим - Отпускаю
МакSим - Отпускаю
Слушали: 545 чел.
Антиреспект - Там
Антиреспект - Там
Слушали: 852 чел.
Текст песни DJ Khaled - Let it go (ft. Justin Bieber, 21 Savage)
Yeah-yeah, yeah (Yeah)
Yeah-yeah, yeah
Yeah-yeah, yeah (We The Best Music)
Yeah-yeah, yeah
Yeah-yeah, yeah (Another one)
Yeah-yeah, yeah (DJ Khaled), uh

I gotta, I gotta, I gotta make my mind up
I'm gon' grind, gon' shine until my time's up
I got money on my mind, is that a crime, yeah?
Don't wanna go back to the days when I was broke
But, girl, you my priority (Woo)
And I'll put your heart way over me
And money ain't shit if I ain't with you, bae
Give it all away just to get you back
Can't put a price on what wе had (Ooh)

They say, "Time is money," but monеy can't make no time (Make no time)
Sometimes it's sunny, but sometimes it don't shine (No, it don't shine)
And life is a bitch, but sometimes it's alright (It's alright)
So I'ma let go of things I can't control

Let it go (Oh-oh-oh), let it go (Oh-oh-oh)
Let it go (Oh-oh-oh), let it go (Oh-oh-oh)
Let it go (Oh-oh-oh, 21), let it go (Oh-oh-oh, on God)
Let it go (Let it go), ooh

I'll let it go if you say that you love me, that shit better show (On God)
Don't try and play like I'm slow, 'cause you been 'round the block and I know this for sure (21)
She ask for seconds, I give her some more and I'm proud of myself 'cause I used to be poor
Now I just hustle and grind and stack it 'til all of my muscles is sore (On God)
Don't play a sport, but I ball (21), answer the phone when I call (21)
I get up whenever I fall, don't try me, it's gonna end up in a brawl (On God)
Porsche lights look like a frog (A frog), cost a few hundred, that's all (That's all)
Richard Mille sit on my wrist, I'm big 4L, don't do shit small (On God)
Ass so fat, can't sit up
Shawty got a load in the back like a pick-up
Quarter million dollars every time I do a pick up
Fans got they arms in the air like a stick-up (21)
Money growin' like it got hiccuped (21)
You know it's some dope if I whip up (Straight up)
Time is money, lil' baby, you beautiful
I ain't got no choice but to tip ya (21, ooh)

They say, "Time is money," but money can't make no time (Make no time)
Sometimes it's sunny, but sometimes it don't shine (No, it don't shine, 21, 21)
And life is a bitch, but sometimes it's alright (It's alright)
So I'ma let go of things I can't control

Let it go (Oh-oh-oh, 21, 21), let it go (Oh-oh-oh, straight up)
Let it go (Oh-oh-oh, on God), let it go (Oh-oh-oh)
Let it go (Oh-oh-oh, 21, 21), let it go (Oh-oh-oh, let it go)
Let it go (Let it go), ooh

We The Best Music
Another one
fb.com vk.com twitter.com